Hoe neem ik contact op?

U kunt zich tijdens kantooruren telefonisch op nr 0297-342.636 bij ons aanmelden. Indien u de voicemail krijgt kunt u die inspreken. Als u uw telefoonnummer achterlaat wordt u zo snel mogelijk door ons terug gebeld.

Wij hebben geen of korte wachttijd voordat we starten met behandeling, in principe kunt u binnen 3 weken bij ons terecht.

U kunt ons ook mailen:

mbuskermolen(apenstaartje)opmaat-aalsmeer.nl

nhermans(apenstaartje)opmaat-aalsmeer.nl

thomb(apenstaartje)opmaat-aalsmeer.nl

ilseb(apenstaartje)opmaat-aalsmeer.nl

Waarbij u (apenstaartje) vervangt door @ 

Wij vragen u bij het eerste gesprek een verwijsbrief van uw (huis)arts mee te nemen. Dit is nodig voor de vergoeding van de behandeling door de gemeente of de zorgverzekeraar.  

Bij crisissituaties kunt u terecht bij de crisisdienst GGZ: De crisisdienst is bedoeld voor mensen die door psychische problemen direct hulp nodig hebben. Bel bij een psychische crisis waarbij direct hulp nodig is de huisarts: deze kan u doorverwijzen naar de crisisdienst

Stageplaats voor studenten in de Masterfase van de studie psychologie of orthopedagogiek: Op dit moment hebben we geen stage plekken.

 

Indien U niet tevreden bent over het onderzoek of de behandeling:                                                    

Wij doen ons best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Wanneer u op of aanmerkingen hebt over het onderzoek of de behandeling hoor ik het graag van u.

Mochten wij bij een klacht, na goed overleg, niet tot een oplossing komen dan kunt u een klacht indienen.

Wij zijn aangesloten bij de klachten en geschillencommissie: ‘erisietsmisgegaan’. Onvrede over onze dienstverlening kunt u, als we er samen niet zijn uitgekomen, daar melden. Klik op deze link